Mat för änglar

131679-263









131679-265



Skön, ledig och solig söndag och jag har massor att göra. Härligt att få sova hela tio timmar i sträck. Behövde det. Nu ska jag bara hinna med allt som jag ska göra idag. Städa, fylla i csn-blanketter, övningsköra, ringa, långpromenad osv. Den närmsta veckan kommer jag troligtvis inte ha så mycket tid för bloggen. Har en del viktiga saker som måste göras NU plus att jag faktiskt jobbar också. Måste prioritera. Även om jag tycker bloggen är jättekul så tar den helt klart mycket tid. Ibland får jag lite dåligt samvete, jag vill inte välja datorn framför människor.
Senare idag ska jag göra pannkakor med grädde och hallonsylt. Sån mat som änglar äter uppe bland fluffiga moln...

Bye darlings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0