Rosett

image992
image993
image996
image994


Vem gillar inte rosetter? Men nu har jag blivit besatt av dom! Jag skulle vilja ha rosetter i öronen eller som armband eller halsband. Var hittar man sådant? Viktor & Rolf gör en julutgåva av sin parfym Flowerbomb med en gigantisk rosett. Här även på sko från House of Gereon och en stor, fin rosett i midjan på en klänning från ASOS.

Josephine´s Bakery (vid Piazza Paradiso) i Rom hade de fattat. Kolla in tårtorna! Den rosa/vita är ju ljuvlig! Se,  bakverk igen. Märkligt. Verkar som att jag hela tiden blir otroligt inspirerad av tårtor och bakelser;)


Kommentarer
Postat av: monika

assa jag vet inte, roseter kommet alltid vara gulligt men de domienrar inte langre....dock har loubin gjort ett par jattefina skor med rosett dar bak!?

LONDONBLOGGEN

2007-12-07 @ 09:48:56
URL: http://monique.tjejsajten.se
Postat av: Jennie

Klänningen var väldigt fin! Fick mig att gå in på asos.com och där hittade jag julklappar till både mig själv och lillasyrran. Tack för inspirationen!
Nää, inget har hänt här än.... fortfarande hemma i väntans tider :-(.
Kram på dig!

2007-12-07 @ 19:53:50
Postat av: Bellezza

ja jag gillar rosetter oavsett om de domninerar eller inte...O
Jennie: kul! skulle också behöva en julkapp nu - för nu är jag färdig med mitt arbete!! tjihoo! du vet att jag tänker på dig varje dag.; kram

2007-12-07 @ 20:41:06
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0