Flying home for Christmas

Ja, blogg.se har fått spel idag för det går inte att ladda upp några bilder. Inte härifrån iallafall. Men jag kan ju meddela att jag har husarrest i väntan på paket från England. Så fort paketet kom innanför Italiens gränser är det puts väck! Det är redan ett antal dagar försenat. Föraren kunde tydligen inte hitta adressen igår och jag väntar fortfarande. Få se nu, de har ca 2 timmar till på sig idag, också imorgon förmiddag sen drar jag till Sverige. Men piano, piano... Jag har ringt företaget där jag köpt, logisitkfirman i England och logistikföretaget i Italien samt mailat samtliga tre samt försökt spåra paketet på Internet. Vad mer kan jag göra? Härligt, utmaningar, utmaningar... Det är gånger som de här som man önskar att saker och ting fungerade som de skulle i det här landet. Men det blir nog bra. (gaaaahh!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0