Firenze

Vi har bestämt att vi ska åka till Florens i helgen. Ser jag verkligen fram emot. Jag har varit där en gång för fyra år sedan och vad jag kommer ihåg tyckte jag att det var en fantastisk stad. Konst, arkitektur, shopping och  bara sådär livligt men ändå sofistikerat. Kommer förrstås titta på en del pelare och sånt (som älsklingen bara hatar;) men kan inte vänta till att shoppa lite. Fanns massa roliga små affärer och parfymerior vad jag minns och bra marknader. Har hört att siden och lädervaror ska vara ganska billigt. Ska se till att klappa trynet på det äckliga vildsvinet också. Om man gör det kommer man återvända till Florens. Ungefär som när man kastar mynt i Fontana di Trevi i Rom. Man vill ju liksom återvända....


image453


Vildsvinet. Rys. Tänker bara på vildsvinen som åt människor i "Hannibal."

Kommentarer
Postat av: MiaShopping

Åh, va underbart att få åka till Florens. Jag klappade trynet när jag var där sist så jag hoppas på en återresa snart.

2007-04-24 @ 15:38:00
URL: http://www.miashopping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0