Bröllop

                                                                           Bröllop


Vi ska gå på bröllop imorgon! Det är ju jättekul och ett givet tillfälle att verkligen klä upp sig riktigt ordentligt. Har hört att bruden ska ha på sig en marinblå klänning så tror att det inte kommer bli ett typiskt traditionellt bröllop. Själv ska jag ha:

Lilablå mörk klänning med röda körsbär
Mörklila strumpbyxor
Svarta pumps
Röd kuvertväska
Svart kort fuskpäls (mammas gamla)
Guldhalsband, Madebyme

Ska ha "a blast" och äta, dricka och dansa som aldrig förr. Är på rejält festhumör, har liksom bara blivit jobb för mig på sista tiden. Så på söndag vet jag vad som kommer hända - flottig pizza och häng i soffan. Men innan dess... Rapporterar på söndag om outfits, mat osv. Nu måste jag se till att få min otroligt grundläggande skönhetssömn. Så det så!

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0