Festskor - beställning från ASOS

131679-76

Nu har jag beställt från ASOS för första gången. Bättre sent än aldrig... Har letat och letat men skorna ovan blev det, nu var de nedsatta till 216 kr också. Mary Jane -- modellen tror jag på. Även några andra saker blev det:
  • Örhängena, körsbär som jag pratat om förut (81 kr)
  • Tinkhalsband i guld (54 kr)
  • Basker i svart. En klassiker. Har baskrar i många färger, tappade dock min svarta för 4 (!) år sedan. (54 kr)
  • Röda tofflor i ballerina modell (81 kr)

Summa summarum: 437 kr med 10% rabatt. Det tråkiga är ju frakten så det blev ungefär 650 kr. Men jag är jättenöjd! Ska bli kul att få paket innan jul!
bye bye!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Guuuud, vad fina skor! vill ha!Har blivit din flitiga läsare, kom hem från Ålands kryssningen nyss och loggar in på din blogg direkt. Mycket kul att läsa och fina bilder på roliga shopping saker! Kraam

2006-12-09 @ 23:26:24
Postat av: Bellezza

Tack kompis! Du är en verklig vän du...) Hoppas ni hade kul på kryssningen. Snart är det jul, då måste man ju ha lite fina kläder på sig. Kram bellezza. (psst, du får inte avslöja mitt riktiga namn.)

2006-12-10 @ 08:17:17
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0