Mina val



Fick utmaning av Mariia. Här kommer mina svar!

Kläder
Skor: just nu pumps eller ballerina
Jeans: Mörkblå, raka H&M
Kappa: Marinblå från H&M
Topp: från lite varstans
Underkläder: släta Bh:ar och trosor i bomull. no string for me.

Accessoarer
Väska: svart i lackat skinn från La redoute
Plånbok: i brunt skinn från Kreta
Solglasögon: Rayban Wayfarers
Klocka: silver med berlocker

Teknik
Tv:  ingen platt-tv i alla fall
Stereo: nope
Mobil: rosa Nokia
Mp3: silvrig Ipod mini

Badrum
Tvål: med rosdoft
Parfym: Lovely SJP
Vitamin: frukt och grönt
Huvudvärk: har upptäckt att Ipren är bäst

Mat
Mineralvatten: nej. Vanligt kranvatten duger bra.
Vin: rött, italienskt. Chianti är ju som saft. Håller på och provar mig runt bland franska nu.
Bröd: massa olika
Glass: choklad, citron, stracciatella

Hemma
Säng: alldeles för smal just nu
Lakan: ljusa
Espressomaskin: Röd Francis francis
Kylskåp:?

Färdmedel
Bil: vi kör både Saab och Porsche.)
Taxibolag: något i Nyköping.
Cykel: ingen, behöver verkligen en.

Övrigt
Frisörsalong: Ingen. Syster yster klipper mig eller jag själv.
Gym: Nej. Möjligtvis ett och annat pass på Friskis.


Kommentarer
Postat av: mariia

kul att du antog utmaningen =)



kram mariia

2008-10-01 @ 11:19:51
URL: http://mariias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0