Black Honey

image1681


Äntligen! Efter flera års springande i alla sorters sminkaffärer och letande efter ett speciellt läppstift så har jag nu funnit det! Har hört mycket bra om det och eftersom jag är en aningens besatt av läppstift, (se beskrivningen av mig själv) så vill jag såklart prova. Tydligen ger det inte så jättemycket färg men det ser nästan svart ut, och det ska vara väldigt snyggt enligt många... Jag är lite känslig mot parfymerade läppgrejer och sånt men Clinique är väl så säkert det kan vara? I alla fall, det är Clinique´s Almost lipstick i nyansen Black honey som jag pratar om. Ok, ingen nyhet men hey, jag sa ju att jag har letat i flera år. Ska bli kul att testa!

Mycket babbel om en så futtig sak...; Förresten, någon som har provat det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0