Busy

image1388


Hej bloggen! Förlåt för att jag inte har så mycket tid med dig längre men jag har ganska mycket att göra nu förstår du. Imorgon ska jag upp tidigt, tidigt och åka till Florens och jobba. Efter jobbet ska jag åka till Pisa flypgplats och ta flyget till Sverige. Kanske blir det utgång imorgon kväll..?  Jag har allt planerat med sömnen också. Ska nämligen sova på tåget och flyget hade jag tänkt. Är ganska trött/arg/less efter en två veckors jobb erkänner jag. Men det där får jag ta sedan. Först ska jag vara i Sverige i en vecka och träffa familj, vänner och ha träff på högskolan för mina distanskurser. Ska bli jättekul och en välbehövlig paus. Jag ska försöka hinna blogga lite också.
Nu måste jag sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0