Pust



Idag är en sån där dag som jag ska hinna allt på. Plugga, städa, tvätta och fixa allt så att det nästan kan kännas som semester i några dagar sen. Min kära pojkvän kommer hem från England ikväll och sen har vi ledigt i fyra dagar och då vill jag göra så lite tråkiga saker som möjligt. Då vill jag bara bada, sola och mysa. Brun, brun, brun vill jag bli. haha! Jag är redan ganska brun (mina spanska gener) men tyvärr tror jag inte att man ser det själv. Det kan jag ju konstatera från förra sommarens kort... Vad kallas detta? Brunorexi?
Jag har sagt det förut och säger det igen, skräckexempel finns nere på stranden. Pepparkaksgummor kallar vi dom...



Kommentarer
Postat av: Dila

Lyckliga du som kan bli brun! Själv är min lott att vara lättmjölksfärgad som min kära mamma brukar säga. Inte mycket att göra förutom att accceptera sitt öde. =)



Kram Dila

2008-07-20 @ 15:13:54
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Bellezza

haha! nej man har ju den huden man har.

2008-07-20 @ 16:45:00
URL: http://bellezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0