En väldigt dålig natt och morgon



Usch säger jag bara. Känns sådär just nu. Har haft problem med att sova den senaste tiden för jag ligger och oroar mig för allt och inget. Jobb och framtiden framförallt. Sedan brukar jag ha konstiga och olustiga drömmar om jagvetintvad. Imorse när jag vaknade kände jag mig dessuotm superstressad för att min tid i Italien håller på att ta slut och det känns inte heller bra.
Till råga på allt - nu när jag skulle betala för en sak jag budat hem från ebay (jättefin) och skulle betala med Paypal så krånglar det igen. Aaaaahhh!! Har haft tillräckliga problem med Paypal. Så nu kan jag inte betala. Fan! Och just det, min älskling är i England den här veckan så det är ensamt också. Ganska så tragiskt. Men solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 18:40:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0