Väntar alltid för länge

Vilket ospännande liv man lever! Ibland känns det som man vill att något mer ska hända. Visst, jag bor i Italien nu (ok då) men jag är sugen på att resa. Vill helst ha hela året inplanerat med olika resor så man har någonting att se fram emot. Sen vill jag ha ett roligt jobb och massa planer varje vecka. Så är det inte nu. Men, men... Som man säger - Den som väntar på något gott väntar alltid för länge. (!) Eller en av mina favoriter - Även en lång resa börjar med ett steg. Söndagens visdom. Därför ska jag sätta mig ner och plugga. Nu.


image1228

Sophia Loren när det begav sig.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Annars är ju "trägen vinner.." ett bra och användbart uttryck ;-)

2008-01-29 @ 14:10:51
Postat av: Bellezza

jajemän- ännu en favorit!)

2008-01-29 @ 18:33:08
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0