Skönhetsjulklappar

image1148

Lite fler julklappar. Äntligen fick jag den här lilla underbara burken. Guerlain Meteorites.
Jag är jättenöjd och det är en julklapp jag blir glad bara av att titta på.


image1149

Ett litet kit med handkräm, nagelbandskräm och fil i en fin necessär. Det behövde jag!


image1150

"Volumaster"
från Björn Axén och OBH Nordica. Det är en sorts våffeltång som man använder i hårbotten under det översta håret. Hade hört väldigt mycket bra om den. Ska ge massor av volym. Har bara provat en gång än så länge och det blev ok. Måste nog få in den rätta tekniken bara och inte ha nytvättat hår. Jag tror på den här!

Kommentarer
Postat av: Dila

Jag har varit sugen på Volumaster från Björn Axén länge. Mitt hår är tunt och så långt från volym man kan komma. Men jag har inte vågat prova eftersom jag alltid lyckas tro att jag ska bli snyggare av diverse produkter, som sen inte uppfyller mina drömmar.
Kram Dila

2008-01-17 @ 13:17:37
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Bellezza

den här tror jag ändå funkar. eller jag hoppas att den gör det snarare...) kram

2008-01-18 @ 11:36:53
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: Bellezza

Dila: synd att man inte kan kommentera på din blogg, du är ju en trogen kommentator på min...

2008-01-18 @ 11:39:53
URL: http://bellezzas.blogg.se
Postat av: mia

hejsan skulle du vilja sälja din våffeltång?:) kram

2010-07-20 @ 00:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0