Resa bokad och kjol köpt

image1244


Har haft en ganska så produktiv dag (ska bli en ännu bättre imorgon) och hunnit med en del saker. Bl a har vi bokat resa till Frankrike/Spanien i Februari. Inte så lång, bara 3 dagar, men det ska bli jättekul.

Tog också en sväng förbi Benetton där jag hade spanat in en kjol. Såg den för några dagar sedan och kunde inte släppa den. Halva priset. Lite Chanel-inspirerad får jag nog säga... Underbart fin, liknar den här litegrann. Ska visa bild på den imorgon. Mitt första Benetton-plagg någonsin! Brukar aldrig hitta någonting där.
Skulle gärna vilja se lite mer bilder från Stockholm Fashion Week också, men det kommer väl så småningom...
Nu ska jag tvätta.

Kommentarer
Postat av: Mimo

vilken fin illustration!

2008-02-02 @ 15:08:53
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Bellezza

finns många fina modeillustrationer!

2008-02-04 @ 10:40:46
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0