Lördag eller tisdag

Har varit ganska effektiv idag och gjort en del saker som jag skjutit på ett tag. Nu ska jag gå en sväng. Promenad + göra några ärenden. Här är det lite karnevalsstämning och imorgon är det parad igen. Precis som förra söndagen. Ska ta lite kort och visa kaoset.
F ö försöker jag hålla mig borta från alla webbshoppar men det är lite svårare än jag trodde. När det är typ 70% rabatt blir det ju så himla billigt. Älsklingen är i England och jobbar, så för mig är det typ tisdag nu och på tisdag är det fredag för då kommer han tillbaka. Helt bakvänt men så är det. Så måste seriöst plugga de närmaste dagarna.
 
Nu ska jag fånga lite solljus, ha en bra lördag!


image1223

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0