Vårgarderob

image1302


Blev lite inspirerad när jag tittade igenom Baum und Pferdgartens vårkollektion. Ganska enkelt egentligen men det här är det enda jag behöver för att känna mig kittad för våren:
Trenchen kommer jag att förbli trogen - it never goes out of style.
Kjol och blus antingen som här med puffig blus och pennkjol, eller en vippig kjol med en tajtare top/body.
Söta klänningar tuffar man till med en skinn- eller som jag föredrar, en jeansjacka.
Byxor känns kul, jag vill hitta ett par snyggare kostymbyxor eller så tar man sina vanliga jeans med snygg sidenblus och kofta.
Till antingen kvinnliga pumps med lite klack eller ballerinaskor. Voila!

Kommentarer
Postat av: Vera

Danskarna kan verkligen göra snygga kläder.

2008-02-13 @ 19:17:41
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Bellezza

ja, och de är framförallt mege dejlige!)

2008-02-13 @ 19:58:52
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0