En sak på varje ställe

Hej hopp! Måndag morgon och jag känner mig grymt laddad inför den här veckan. Ok, vi åker på semester på torsdag så det kanske är därför som man orkar lite mer. Ska i alla fall hinna med MASSOR innan dess. Har varit duktig och tagit en promenad innan frukost idag och nu ska jag skriva ansökningar, maila, trixa, fixa och allt det där. Kan den här enrgin bero på att jag redan nu druckit två stora koppar kaffe?
Har plockat ut EN sak på några olika ställen som jag tycker är fint, prisvärt, bra köp eller kalla det vad ni vill. Svårt förstås att bara välja en sak, men ville få ihop lite olika saker - inte bara blusar t ex (som jag gärna köper).


image682

Pumps Skopunkten 249:-

image683

Tunika Lindex 199:-

image684

Denimkjol Ellos 199:-

image685

Pumps Dinsko 280:-


image686

Läderväska Indiska 595:-

image687
Klänning H&M 249:-

image688

Handskar La Redoute 249:-

image689

Jacka ASOS 372:-

image690

Stövlar Bianco 1300 :-

image691

Sidenparka Topshop 971:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0