Butiker att besöka i Dublin

Ha! Det finns några måsten när jag åker till Irland eller England. Några butiker man måste gå till som inte finns på andra ställen eller som man bara vill kolla i. Vi åker i eftermiddag så nu måste jag packa. Bloggen får vila lite de närmaste dagarna men kommer tillbaka snart!
De här affärerna ska jag kolla in:

  • H&M ( finns inte där jag bor)
  • Zara
  • Boots (hittar alltid något man "behöver")
  • River Island
  • Oasis
  • Penneys (Primark i Storbritannien, superbilligt)
  • Dunnes (Irlands Åhlens)
  • Topshop
  • New Look (billigt, billigt och bra)


image710

Kommentarer
Postat av: m

zara affärerna brukar vara bra utomlands

2007-09-06 @ 17:10:49
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Jennie

Åh, saknar Oasis och River Island! Snygga väskor, skor, accessoarer! Kläderna är ju också schyssta, men jag har faktiskt inte köpt så mycket där. Men de brukar ha bra rea alltsom oftast. Oasis finns ju även i Sverige men butikerna är väldigt små och rean aldrig lika bra som i England/Irland.

2007-09-07 @ 07:47:44
Postat av: Jennie

Ha det så kul på Irland och vi ses nästa vecka! Kram

2007-09-07 @ 07:48:44
Postat av: Jennie

Hallå, nu är det väl dags att uppdatera lite här?? ;-)

2007-09-16 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0