Kolerisk

Ah snalla, kan datorn vara lite langsammare!!! Mitt talamod tryter milt sagt. Jag vet inte vad det ar men det har varma vadret far mig att borja koka innan den koreanske munken tankt en sekund for lange (enligt mig). Jag har blivit totalt kolerisk. Roligt ord men stammer sa bra. Maste jobba pa det... skont iallafall med lite uppkoppling mot omvarlden, har ju bara vantat i mer an tva veckor pa att fa internet men har inte hant annu (not surprised). Landet dar en gor jobbet och tre tittar pa. Sitter pa internetkafe och har cirkus 8 min pa mig att skriva fardigt det har. Kan liksom inte vanta pa att fa borja blogga pa allvar igen. Har sa mycket att beratta, alltid nagot nytt och annorlunda varje dag. Men snart sa, gott folk, kommer Bellezza och hon blir svar att stoppa. Ja, nu blir det svettig promenad pa stranden och sen hem och skriva CV pa italienska (svarare an man tror) och plugga. My darling ar i England ocksa - Buhuu!! lonely is boring. jaja, inget som jag inte klarat av forut. By the way, om tva och en halv vecka aker jag till sverige igen. till umea av alla norrlandska stallen. Bye pa er! Tack for att ni fortfarande laser bloggen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sanna

så det är hett väder och slöa datorer som gör sydeuropeer så temperamentsfulla? i think you may be on to something :P hoppas allt är bra där nere! kram kram

2007-05-22 @ 01:23:30
URL: http://genkigenki.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Gumman
Du verkar ha det bra
i värmen, det verkar vara en ordentlig prövning för tålamodet iallafall!?
Hoppas du kommer lite mer söderut än Sundsvall snart.
Skulle var kul att sitta och tjattra med lite rödvin.....
Hälsa så mycket
Kram
Eva

2007-05-22 @ 22:24:03
Postat av: Dila

Hallå!
Hoppas att det går bra med dina italienskastudier och din integrering i det italienska samhället. Det är bara att acceptera att allt tar sin lilla tid. Piano, piano... That´s the way it is! Kämpa på!
Kram Dila

2007-05-23 @ 12:35:22
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: bellezza

Eva vannen: hej pa dig! kul att hora fran dig, ja visst vore det kul med rodvin och skvaller. men nagon gang inte alltfor langt bort kanske?)
Piano, piano ja. Italiens motto. Langsamt, langsamt.. Maste komma ihag..

2007-05-30 @ 17:21:04
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0