Svårt att hålla koll på all shopping?)

We´re talking serious stuff. Shopping. Och alla vet ju att internetshopping är det bästa. Slippa springa i affärer och få ett paket hem. Julafton. Nu finns en hemsida med alla adresser till olika shoppingsajter uppdelade efter kategorier. Mode, skönhet osv. Hemsidan är: sheerluxe.com

Jag har en känsla av att det ser ut som att jag handlar ganska mycket... ops. Och det stämmer nog att jag gör. Men det är ju billigt. Hmm.. jag låter som en shoppingmissbrukare. Jaja, kommer inte ha råd att shoppa särskilt mycket när jag snart blir fattig student igen. Skönt. Jäkligt spartanskt ska jag leva. )
Bye!

Kommentarer
Postat av: Vera

BTW jag har lagt till dig som favorit på bloggportalen!
Kram Vera

2007-03-20 @ 20:34:39
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Bellezza

ok, och jag lägger till dig!)

2007-03-20 @ 23:48:04
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0