Imorgon Göteborg!

image399


Imorgon ska jag ta tåget till Göteborg och hälsa på min troget bloggläsande vän Jennie med ie. Inte y. Ska bli skoj. Ska väl gå på stan, luncha, kolla in deras nya lägenhet. Ja, ska bli soft. Vet inte när jag var i Götet senast. Alldeles fär länge sen. Kom på att jag ska titta efter den här ögonskuggan också. Alltså, jag tror att jag letat efter en bra ögonskugga i rätt nyans de senaste tre åren och nu har jag hört av en viss person att den här, den är bra. Rätt nyans, lätt att applicera och allt. Tror nämligen att åt det grå hållet kommer funka bra på mig. Jag är ju nämligen en sommar som vi har konstaterat typ tio gånger de senaste dagarna. Då är det viktigt att inte välja fel färg på läppstift eller topp. Jag kan ju inte ta på mig något skogsgrönt eller orange t ex. Ingen risk iofs. Jag tror man känner på sig vad man passar i. Jag hatar grönt och har aldrig haft grönt.
Så nu blir det bedfordshire för mig. Kommer nog sova gott. Känner mig rätt däst efter både bullar och våfflor idag. Semla är ute, våffla är inne. My god, jag gillar inte såna listor.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Dessi

Grå ögonskugga använde jag i typ högstadiet. Hårt ritat först med kajal och sen en mörk grå ögonskugga,inte så snyggt direkt... Men håller med om att det kan se riktigt hippt ut när man väl lägger den rätt :)

2007-03-23 @ 19:13:13
Postat av: Bellezza

Dessi: hey you! tycker du är lite konservativ mot mina val... måste ju exprimentera lite.) ha det bra, vi flyttar. vi hörs innan!

2007-03-27 @ 09:05:21
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0