Det som göms i snö...

...kommer fram i tö. Dyker upp fler nya saker som jag inte visat på bloggen.


image408image409


image410image412

image413


Oj, vad flottiga solglasögonen såg ut på min bild. Klänningen från H&M är jag jättenöjd med. Så fin, tunn och somrig i aprikos! Härlig sommarfärg. Betalade bara 150 kr för den med rabatt. Ljusgula toppen från Ellos sitter jättebra. Ljusgult - supersnyggt. Nej, tillbaka till att sortera, rensa, packa och städa. Usch, det känns verkligen som ett fängelse det här. Särskilt nu när det är så fint väder. Vad är tråkigare än det här? Men men... inget val tyvärr. Det måste göras. Hoppas ni har det roligare än jag.
Just det, solglasögonen är från Wedins. 199 kr.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har kjolen kommit??
Fin klänning det där, men aprikos är ju bekant inte min direkta favoritfärg.. ;-) Städa, rensa och packa är tråkigt, men tänk vad härligt det blir när ni kommer ner till Italia.

2007-03-28 @ 13:30:08
Postat av: Bellezza

jennie: kjolen är jättefin. ska lägga ut bild på den också. ja italien, ska bli underbart. särskilt nu på våren och sommaren. kram.

2007-03-29 @ 18:07:48
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0