Kapitulation

Hej pa er!
jag har inte glomt bort min blogg nej, nej. Jag vet att det verkar sa men har ju fortfarande inte fatt internet hemma sa nu sitter jag pa ett smutsigt internetcafe (hoppas jag inte far loppor bara av att sitta pa de har hemska kliande stolarna) for att halla er uppdaterade. Det var ju bara nastan 2 manader som vi ansokte om internet men piano piano ska vi nog na dit ocksa. Jag har inte blivit en ny manniska, jag har bara kapitulerat. Det tar sa himla mycket energi att ga och irritera sig pa allt. Har aldrig sovit sa tungt som jag gor har. Trott alltsa... Horde en mardromshistoria om att det tog 3-4 MANADER for nagra har i Pisa att fa internet hemma. Love u Sweden. Jag alskar allt som ar effektivt. Well, medan ni i Sverige har det regnigt och dant sa sitter jag i varmen och dricker vin till lunch. tji fick ni! Allora, maste saga nagot positivt till mig sjalv.
Adesso devo enviare un e-mail e dopo vado a casa. Stasera forse andro' sulla spiaggia. La acqua e cosi calda!!
Sedar, lite italienska kan jag allt...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Dila

Se där, dina kunskaper i det italienska språket växer så det knakar. "Lyckos" dig som bara kan knalla ner till stranden så där. Jag är avundsjuk! Det är bra att du accepterat att allt tar lite piano, piano där nere. Som du säger, det är inte värt att gå och irritera sig på allt som tar sån tid.
Kram Dila

2007-06-14 @ 22:17:39
URL: http://www.diddela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0