I vantan pa internet - tyskar

I vantan pa internet. I vantan pa internet har man mycket tid att fundera over sant som man annars inte gor.
T ex varfor det ar sa manga tyskar overallt. De ar ju vart man an aker! Och breder ut sig och ar inte radda for att vara besvarliga och dryga. Ok, de ar ganska effektiva ocksa (nagot som vi svenskar har gemensamt med dom). Jag tror faktiskt att vanligtvis ar svenska radda for att vara besvarliga och breda ut sig (ta mkt plats).

For att aterga till fragan "varfor finns det sa manga tyskar overallt?" sa har P (pojkvan) och jag kommit pa tre skal:
(med risk for att vara provokativ)

1. De har en stark ekonomi (sager folk).
2. De ar manga (manga fler an lilleputtarna svenskarna).
3. De gillar att erovra varlden.

Ang internet vet jag inte om jag ska skratta eller grata. Tror inte att jag nansin kommer lyckas fa det har i Italien.
So long sa lange! haha.
Bouna serata! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0