Höst på H&M

My favourite shop finns inte i hela Toscana!! Så det betyder att när jag kommer till Rom eller Milano kommer jag springa till en H&M-affär. Eller när jag kommer hem till Sverige. (Om några veckor) De har börjat visa bilder från höstkollektionen och jag måste säga att det känns ganska så långt borta just nu men man får ju bilder av hur mysigt det kan vara på hösten med löv i mass olika färger, disig sol, promenad i parken, te när man kommer hem, äppelpaj och mys med levande ljus hemma. Jo, lite sugen är jag nog. Höst modet är ju så mycket mer sofistikerat än en kaftan, en bikini (eller baddräkt..) och platta sandaler. Kappor, skinnhandskar, baskrar, stövlar och täckande strumpbyxor, en ny start liksom.
Jaja. Idag blir det kaftan och bikini iaf. och en stooor stråväska.
Baci!


image474

Kjolen och stövlarna ser fina ut. Men alltså, grungemodet var väl ingen hit?


image475

Det här var lite mer min stil. Lite prydligare. Jättesyggt med höga byxor och knappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0