Yihooo!!

Idag var det sista dagen i skolan och sen hade jag det stora "examenstestet" - anställningsintervju på italienska. Det brukar ju inte vara lätt som en plätt på svenska heller. Ja, det gick väl sådär. Jag vet inte riktigt. Svårt var det utan tvekan och jag kommer få besked om jag blev "anatgen" de närmsta dagarna. Men nu är det skönt iallafall. Ska försöka släppa allt och bara vara ledig i några dagar. Imorgon bitti åker älsklingen och jag till amalfikusten. Sorrento, Capri, Positano, Pompeji, Vesuvius... Vad kul det ska bli!!! Känns helt overkligt. Vi har velat åka dit läääänge. "The talented Mr Ripley" spelades ju in i Positano och det såg nice ut. Filmen var ju ganska scary men...
Baci!

image506


image507


image508



Kommentarer
Postat av: Dila

Vad kul att ni ska åka till mina gamla hemtrakter. Det måste vara en av världens vackraste platser. Capri, Sorrento, Positano, mystiska Pompeji och missa för all del inte hektiska Neapel. Men glöm då inte att hålla hårt i handväskan!
Kram Dila

2007-07-09 @ 12:52:59
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Bellezza

ja det var verkligen vackert! trafiken var iallafall mer hektisk därnere än här i toscana..)

2007-07-11 @ 17:35:25
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0