Till Sverige

Imorgon bitti åker vi (vi=pojkvän och jag) till Sverige. Vi ska kånka runt en del och hälsa på familj och vänner. Ska bli jättekul och antagligen blir det inte semester som här. Brukar alltid vara mycket som ska hinnas med och många man vill träffa. Så nu har jag förberett mig mentalt på en och en halv vecka utan sol och värme.;) Men det gör inget, Svärje är ju ändå Svärje liksom... Ska bunkra upp med Kaviar, smågodis och sånt som inte finns här. Och måste kolla lite på H&M också och se vad det är för höstkläder som kommit in. Ja, det sammanfattar det nog ganska bra. Vad saknar jag mest med Sverige? Jo, (förutom familj och vänner) så är det nog Kaviar, H&M och havregrynsgröt. Och att kunna prata med alla utan problem.
Kanske hinner jag blogga lite och berätta vad som händer. We´ll see. Nä, nu ska jag packa vidare, vattna kryddor, laga middag... Osv.
Vi ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0