Hjälp! Livrädd.

Jag har lyckats ta mig vatten över huvudet igen. (eller var det när vi bestämde oss för att åka hit överhuvudtaget?) Imorgon har jag en jobbintervju för ett ganska så okvalificerat jobb. På italienska. Hjälp, hjälp, hjälp. Har pluggat nu i tre månader men fortfarande flyter det ju inte på så bra som jag skulle vilja direkt. Många gånger känner jag mig som en idiot (väldigt vanlig känsla de senaste månaderna) eller förstår inte exakt vad det är som folk säger eller kan inte uttrycka mig som jag skulle vilja göra. Som jag kan på svenska eller engelska. Men men... Tänker att de får ta mig som den jag är. Får väl föröka lura dom med min charm...
Baci!

Kommentarer
Postat av: liza

Det går säkert jättebra, du är trevlig, charmig och alltid glad- jag känner dig. Lycka till!

2007-07-05 @ 17:11:47
Postat av: Bellezza

tack! ja nu är det ju över t o m. Får se hur det gick, glad att ha det gjort!! kram

2007-07-06 @ 18:21:34
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0