Filmbeställning

131679-162
131679-161


Ja, jag är en girlygirl och gillar tjejfilmer, tjejböcker, kvinnliga kläder, smink, smycken, rosa osv, osv. (därmed inte sagt att det är min enda sida;)) Är i ett sådant stadie att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Spelar inte så stor roll vad som händer eller vad man hittar på. Jag är uttråkad. Punkt slut. Vad ska man då göra? Tänkte att några bra filmer skulle höja humöret och beställde de här. En Bridget Jones-box med båda filmerna plus en härlig bonusdvd. Den andra är klassikern "Breakfast at Tiffany´s." Har inte sett den men är sugen på att få se tidlöst mode och Audrey Hepburn. Hoppas jag inte blir besviken!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0