Bäst klädda på Ellegalan

131679-213

Har kollat in bilderna från Ellegalan och skulle kunna håna vissa svullna ansikten och dåliga klädval. Eller beklaga mig över alla fantasilösa svarta klänningar med sotiga ögon och bleka läppglansläppar. Om jag hade gått hade jag velat synas i mängden. Hade nog satsat på lite färg och använt min fantasi. Men men... Galans bäst klädda enligt mig är kvinnan till höger på bilden. Hon heter Pia Conde och jobbar på SVT. Hon har byxor (som bara det är  ovanligt nog) och till det  fantastisk blus och huvudbonad i  färger som verkligen passar henne. Lite Afrika-inspirerat. Dessutom en svart, enkel kuvertväska. Snyggt, kreativt och egensinnigt. I like.

Byebye från bELLEzza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0