Shopping i Italien

131679-254
131679-253


131679-252


Det lilla jag hann kolla runt i affärerna när jag var i Italien förra veckan tyckte jag såg ganska lovande ut. Det finns ju hur mycket lädervaror som helst. Skor och väskor i bra kvalitet till bättre priser än i Sverige. Ska investera i ett par snygga skinnstövlar (kanske mörkblå) och en kuvertväska i någon rolig färg. Annat som såg lockande ut är scarves i siden. Fanns många fina. En ljus till våren kanske... Sedan tyckte jag det såg ut som de hade många fler solglasögon än vad man är van vid. (nähä) Utbudet verkar vara enormt. Hmm.. måste hitta ett par fina i bra kvalitet. Är trött på alla H&M-glasögon som gått sönder under åren. Vill ha ett par ganska klassiska som inte känns ute nästa år. Gärna i sköldpaddsfärg. Snyggt om man är blondin. Eller kanske ska satsa på svart? Inte några Raybans iallafall.

Har du något tips på klassiska snygga bågar?

Bye!

Kommentarer
Postat av: Jess

stjalar är alltid snyggt!

2007-02-08 @ 14:09:24
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Bellezza

ja, måste införskaffa fler snygga sjalar tror jag..

2007-02-08 @ 21:45:24
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0