Dagens lunch

131679-307


Dagens lunch blev omelett med dragon och grönsaker och kidneybönsallad till det.  Jag älskar omelett, det  är nyttigt,  man kan variera det och det är lätt. Not. Alltså jag får till en omelett  som är god men den blir aldrig så fluffig och hel som jag vill. Har fått många kurser av älsklingen men lyckas inte riktigt själv. Vad är tipsen? Man ska ha lagom varm panna, röra, inte vispa och? Till efterrätt blir det riktigt starkt kaffe, hurray! Jag är trött. Trött rent fysiskt och trött på att gå upp mitt i natten och vara trevlig mot massa människor. Usch!  Timmarna mellan tre och sex är till för att sova. Det tråkigaste är att jag aldrig blir mig själv det här dagarna, går runt i någon slags dimma och fryser ständigt. Efter ett par nätter är man en zombie. Att sova några timmar här och där är INTE lika bra som en sammanhängande sömn. Borde väl ge mig ut i snöorkanen här för att piggna till lite. Ska gå och hämta ut mina jeans från H&M iallafall. Nu ska jag ringa mormor som fyller år. Grattis!
En kopp kaffe till...

(I helgen ska jag fira körkortet. Mousserande vin och lättsaltade chips. Mmm... min nya last. Förresten missa inte Love actuallay tv4 på lördag!) Love is all you need.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0