Färdig!

image998


Igår kväll lämnade jag äntligen in mitt arbete - skönt! Tog förstås mycket mer tid än jag trodde det skulle göra. Men jag är nöjd med hur det blev och jag hoppas att det är kunskaper som jag kommer att få användning av i framtiden. Igår kväll var det ost och vin och somande som en stock.
Idag stå vi i valet och kvalet mellan att baka lussebullar eller åka till Florens och handla julklappar. Tycket faktiskt att jag själv är värd en liten julkapp nu efter allt kämpande med studierna.)
Nu måste jag få i mig kaffe och frukost. Om vi ska åka till Florens måste vi åka snart. Bra att affärerna har öppet ganska länge...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Konstigt, men det här med lussebaket är något som tenderar att bli uppskjutet hela tiden... Känner så väl igen det. Skeptiskt om det kommer bli några lussekatter här idag heller. Ha en bra dag i alla fall! Kram

2007-12-08 @ 11:37:17
Postat av: Bellezza

du med! jättefin väska du hade hittat!

2007-12-08 @ 12:56:25
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0