Varmvatten - ska det vara för mycket begärt?

Nu är jag så jäkla trött och ARG på att aldrig få varmt vatten när jag behöver det. Typ när man ska duscha, diska, tvätta ansiktet t ex. Varför? Nu har jag väntat i en halvtimme på att få varmvatten i duschen. Grejen är att det kommer aldrig att hända. Inte när jag vill det. Kanske om jag går upp mitt i natten och vill ta en dusch, då kommer det finnas varmvatten. Men vanligtvis duschar jag inte mitt i natten och jag gillar inte kallduschar hur uppfriskande det än är. Har fixat med kranarna i lägenheten och tryckt på den där grejen man ska trycka på för att det ska funka, men icke. Ok. Det här är en anledning till att bo i Sverige. Varför ska det vara så förbannat komplicerat här? GRRR...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0