Shopping och torn i Pisa

Känner mig riktigt pigg idag. Ovanlig känsla då jag oftast känner mig trött och hängig, särskilt när det är så varmt hela tiden. Ska åka in till Pisa idag och kolla på tornet. Igen. Jag har ju sett det nu ett antal gånger men när folk kommer hit och hälsar på får man tiita på det igen och igen. Sen ska vi kolla in affärerna också. Det var en månad sen jag var inne i Pisa så.. Mitt enda måste är Zara som jag tycker är den enda affären som alltid har något snyggt. Sen är det en del andra italienska kedjor som har lite varierande utbud och de riktigt dyra eller de riktigt billiga affärerna med massa skräpkläder. Men jag har hittat fina billiga (10 Euro) klänningar där så man kan ha tur. Nä nu ska passa på att utnyttja min energi och fixa lite saker.
Bye!

image619

Japp, lutar fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Dila

Gillar också Zara. Köpte en underbar höst/vinter-kappa
på Zara i Milano i november förra året. Den kommer att användas i år igen. Svart och tidlös.
Kram Dila

2007-08-17 @ 18:09:55
URL: http://www.diddela.blogspot.com
Postat av: Bellezza

låter bra! och jodå, hittade massa fina saker där igår igen. suck.
kram Bellezza

2007-08-18 @ 12:02:48
URL: http://bellezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0