Jaha..

.. idag är jag tillbaka i Italien igen. Jag är rastlös, orolig, men orkeslös, alldeles för varm men orkar inte gå till stranden.  Har myst hela dagen med min darling i soffan med engelsk deckare på dvd. Och nu måste jag ta tag i den här dagen. Har ju egentligen en hel del saker att göra men orkar bara sitta framför datorn och planlöst surfa runt. Jag gillar inte såna här dagar, men ibland verkar det ofrånkomligt. Tur att de inte är så många. Har kommit på nu att jag nog ska packa upp, beundra mina nya kläder, gå och köpa godis (för att det är det enda jag är sugen på) och antagligen kolla på "Sex and the city" och tycka synd om mig själv. Ikväll kommer jag troligtvis få massor av energi och inspiration om jag känner mig själv rätt.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0