Copenhagen Fashion Week

För att fira att det är Copenhagen Fashion Week, och jag gillar dansk design, så visar jag några inspirationsoutfits inför hösten.

image596

Bruuns Bazaar. Stor kofta och små sockor. Sött och mysigt.


image597

Malene Birger. Färgerna, blusen, byxorna, diademet, solglasögon, pumpsen. Jag gillar allt!


image598

InWear. Lila strumpbyxor till svart klänning. Röda naglar och brett skärp. Supersnyggt till fest.


image599

Day Birger et Mikkelsen. Återigen - ser mysigt ut.


Åh, vad sugen jag blev på hösten nu. Men än är det inte dags. Nu ska jag njuta av sol, bad och av att se brun och frisk ut. Snart nog kommer den långa, mörka vintern tillsammans med en ohälsosamt blek hudton.
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0