Handväskor till kvällen

På kvällen när man går ut och tar ett glas vin eller äter något vill jag ha en mindre väska. Inte så kul att släpa runt på den vanliga stora som man drar runt med hela dagarna. Oftast brukar den ju också vara full med saker så det blir tungt. Men på kvällen av någon konstig anledning behöver jag egentligen bara plånbok, mobil, nycklar och läppstift.
Innan jag åkte till Italien köpte jag de här två handväskorna i lämplig storlek. Båda har även axelrem så det är superskönt och bekvämt. Kuvertväksa måste man ju hålla i och lägger lätt ifrån sig men det här är som magväska, fast ganska så mycket snyggare.)



image444
image445


Väska köpt på Kappahl. Fanns i svart, vitt och rött. 129 kr. Gillar quiltet och kedjan! Snygg snygg.



image446


Väska vunnen på Tradera för 79 kr. Ska vara mörkblått skinn men är tveksam till om det verkligen är äkta skinn.
Men jättefin och ser nästan oanvänd ut.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0