Idol, idol, idoool!

131679-46

Sitter och tittar på reprisen av idol och nu ska jag ventilera mig lite angående idol. Jag tyckte det var kört när Danny åkte ut. Hallå, fattade ingen hur bra han var? När han sjöng "Öppna min dörr" var det som om allt stannade. Men okej, han får nog en skjuts i musikkarriären ändå. Nu är det Erik och Markus kvar. Helt rätt. Hur bra och mystisk och allt det där som Markus än är, så tycker jag Erik utklassar honom när det kommer till variation, utveckling, värme och ödmjukhet. Är så trött på Markus uttjatade rockposer och tröga bonnighet. Nä, kom igen Erik förtjänar att vinna! Markus kommer säkert få massa spelningar på sketna rockpubar i vilket fall. Sedan ska jag inte kämpa för kvinnors rättigheter (som jag brukar göra), utan bara säga att det är synd att tjejerna inte var särskilt bra i år. Så, nästa fredag - rösta på Erik! Nu ska jag sluta ösa beröm över dessa fina killar innan min härliga pojkvän börjar undra... Inget mer snack om Idol i bloggen men ni vet vad jag tycker om Erik respektive Markus vinner nästa vecka. Men Erik, skippa koftorna och ta på dig något tuffare. En snygg polo, skjorta, t-shirt, kavaj eller vad som helst. Över.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0