Köp från Indiska

131679-75

Jag belönade mig själv med att köpa den fina lilla brokadkavajen med a-linjeskärning som bl a annat hotspot pratat om. Finns lite längre ner på sidan. Den var så fin och jag tror jag kommer ha mycket användning för den. Men kommer nog lämna tillbaka dessa som jag köpte igår.
By the way. Vad tycker ni om Carolas nya frisyr? Liksom page på ena sidan och ganska långt på andra. Jag vet inte - kunde hon inte bestämma sig eller fastnade hon i något eller blev det förstört på ena sidan av alla hårförlängningar? Har tyvärr ingen bild men såg henne på faddergalan i TV4 nyss.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: issa

den där klänningen finns på indiska här hos oss:)

2006-12-13 @ 10:47:56
URL: http://hallonpersika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0